تلاش ناتو برای بازگشایی تنگه هرمز

دبیرکل ناتو به فاکس نیوزمدعی شد: ما با آمریکا در گروهی متشکل از ۲۲ کشور درباره چگونگی باز کردن تنگه هرمز همکاری می‌کنیم. مارک روته در گفت‌و‌گو با فاکس نیوز مدعی شد: مهم است که واشنگتن در جهت خنثی‌سازی توانایی‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک ایران اقدام کند.
 تلاش ناتو برای بازگشایی تنگه هرمز
کد خبر: ۳۲۰۴۸۸
۱۰:۳۰ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۵

شیعه نیوز | دبیرکل ناتو به فاکس نیوزمدعی شد: ما با آمریکا در گروهی متشکل از ۲۲ کشور درباره چگونگی باز کردن تنگه هرمز همکاری می‌کنیم.

به گزارش «شیعه نیوز»، ‌ دبیرکل ناتو به فاکس نیوزمدعی شد: ما با آمریکا در گروهی متشکل از ۲۲ کشور درباره چگونگی باز کردن تنگه هرمز همکاری می‌کنیم. مارک روته در گفت‌و‌گو با فاکس نیوز مدعی شد: مهم است که واشنگتن در جهت خنثی‌سازی توانایی‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک ایران اقدام کند.

توانایی‌های ایران تهدیدی وجودی برای اسرائیل، منطقه، اروپا و کل جهان به شمار می‌آید. ترامپ عصبانی بود، زیرا احساس می‌کرد که متحدان اروپایی در اقدامات خود بسیار کند عمل کرده‌اند.

ما با آمریکا در گروهی متشکل از ۲۲ کشور درباره چگونگی باز کردن تنگه هرمز همکاری می‌کنیم.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 


منبع: روزنامه شرق

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha